Anggun Car Rental

Anggun Car Rental

Friday, April 10, 2015

Peluang Menjana pendapatan sampingan & konsisten

Salam semua.

Apakah yang dikatakan pendapatan secara konsisten, pasif, tetap dan menguntungkan?
-Pendapatan secara konsisten, pasif dan tetap adalah pendapatan yang didapati hasil daripada sesuatu pelaburan yang dilakukan secara jangka pendek ataupun panjang melalui wang, barangan ataupun sesuatu aset.
-Kebiasaanya pelaburan sering dikaitkan dengan untung atau rugi, secara konsepnya semakin besar sesuatu pelaburan itu semakin besar risiko yang dihadapi.

Apakah kelainan pelaburan kereta sewa dari pelaburan lain?
-Soalan lazim ini sentiasa bermain di fikiran para pelabur semua. Apa yang admin tekankan di sini ialah tentang pelaburan kereta sewa, perbezaan tentang kereta sewa berbanding dengan pelaburan lain amnya.
-Perniagaan kereta sewa yang di jalankan admin bersifat keuntungan semata kepada pelabur. Bagaimana ia berlaku?

Contohnya :
-Pelabur A memberikan sebiji kereta Myvi kepada syarikat untuk tujuan sewaan. Setiap bulan pelabur A akan mendapat RM200 keuntungan dari pelaburan kereta tersebut.
Syarikat akan menanggung segala jenis penyelengaraan ataupun kerugian pada kenderaan tersebut.
-Pelabur A tersebut tidak akan terjejas dari segi income bulanan terhadap segala kerosakkan ataupun kerugian dari pelaburan kenderaan. Syarikat akan menanggung segala yang berkaitan dengan kenderaan tersebut seperti bayaran bulanan, service, kerosakkan, roadtax dan insurance serta saman berkaitan.
Bagaimana syarikat dapat menanggung segala kerugian dari kenderaan tersebut?
-Insha Allah setiap kenderaan yang berada di bawah tanggungan syarikat akan 'cover' setiap kenderaan dan pusingan dari pendapatan syarikat. Menjadi lumrah perniagaan ada untung dan rugi tetapi konsep yang kami gunapakai selama ini ialah "pendapatan yang konsisten dan tetap' kepada setiap pelabur kami. Jadi para pelabur kami hanya mengetahui untung semata dari pelaburan kenderaan tersebut selebihnya syarikat uruskan dari A to Z.

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi admin 017-7663118 (shah) berkenaan pelaburan kereta sewa.
Kami juga membantu kebanyakkan pemilik kereta yang tidak berkemampuan untuk menguruskan bayaran bulanan kereta di samping menjana pendapatan sampingan dari kenderaan tersebut.
In sha Allah semoga semuanya dipermudahkan. Amin

call/whatsapp 017-7663118 (shah)


Antara Produk terkini syarikat :











No comments:

Post a Comment